Direct Marketing
Direct Marketing

Sælger du produkter der har med boligen at gøre?

 

Hos Motion Media har vi udviklet et nicheprodukt inden for Direct Marketing. Vi har via vores erfaring, med indsamling af data og opbyggelse af databaser, fået lavet en helt unik database med boligejere. Vi har data på nykøbte ejendomme. Det er dog gør vores koncept helt unikt er dog at vi har foretaget en undersøgelse af, hvad nye boligejere investerer i når de har købt ny bolig.

Kontakt os, og hør om potentialet for dine produkter.

 

Virker Direct Marketing

Ja i høj grad!

 

Post Danmark har foretaget flere analyser af effekten af Direct Marketing, hvor men sender et fysisk brev.

  • 76 % af modtagerne åbner en direct mail 

  • 46 % af disse læser hele brevet

  • 54 % skimmer brevet

  • 56 % kan efter en uge huske virksomheden der har sendt et brev.

  • 16 % har allerede eller vil snarrest reagere på brevet

  • 63 % mener at brevet signalerer vigtig information

 

 

Hvordan fungerer Direct Marketing hos Motion Media?
 

I samarbejde med dig som kunde, laver vi en profil af den målgruppe du gerne vil henvende dig til. Vi finder ud af hvor mange modtagere af brevet der er optimalt, og i hvilket geografisk område der passer bedst til dig.

Der skal udarbejdes et salgsbrev og et responsbrev. Motion Media står for at printe pakke og sende brevene til modtagerne.

Når kampagnen slutter, udarbejder Motion Media en række nøgletal, som viser hvor effektiv kampagnen har været.

Vi har nye potentielle kunder i vores database hver måned, så vores koncept kan benyttes som en enkeltstående kampagne, eller som en fast del af din markedsføring.